Гарантія
У нашому інтернет-магазині всі товари Ecosoft сертифіковані і мають офіційну гарантію від українського виробника, адже ми центр чистої води Ecosoft.
Стандартний гарантійний термін експлуатації становить 12 місяців. Деякі моделі Ecosoft мають збільшену гарантію - 24 місяці. Точний термін гарантії вказується в гарантійному талоні виробу. Відлік починається з дня покупки фільтра Ecosoft в нашому магазині (дата теж вказується в гарантійному талоні).
Що дає гарантія Ecosoft?
Офіційна гарантія від українського виробника Ecosoft - це ваша страховка. Таким способом компанія гарантує, що обрана система очищення відрізняється бездоганною якістю і не має ніяких виробничих дефектів. Також виробник відповідає за те, що протягом усього гарантійного періоду такі дефекти не з'являться. Але, зрозуміло, тільки за умови, що фільтр встановлений правильно і ви дотримувалися рекомендацій по його експлуатації.
В яких випадках діє гарантія?
Щоб уникнути будь-яких непорозумінь треба обов'язково вивчати інструкцію із застосування перед використанням фільтра. А його установку бажано доручити професіоналам, які виконають монтажні роботи у відповідності з усіма технічними вимогами.
ВАЖЛИВО! Гарантія діє тільки в тих випадках, коли споживач використав рекомендовані компанією-продавцем деталі і вузли для монтажу.
Також при покупці фільтру в магазині потрібно обов'язково перевірити, чи правильно заповнений гарантійний талон і чи надали вам всі документи, що підтверджують факт придбання. До таких належать:
- касовий або товарний чек;
- накладна;
- акт введення в експлуатацію.
Це дуже важливо, оскільки гарантійний талон буде визнаний дійсним лише в тому випадку, якщо в ньому коректно написано назву моделі, вказана дата покупки і проставлені хорошо видні печатки компанії-продавця.
Виробник Ecosoft не несе відповідальності, якщо ви пошкодите фільтр або завдасте йому шкоду іншого характеру. І не важливо: чи відбулося це випадково, під час експлуатації або навіть під час простою (через неможливість використання обладнання).
ВАЖЛИВО! Згідно гарантійним зобов'язанням, виробник Ecosoft може компенсувати будь-яку суму на свій розсуд. Але вона не повинна перевищувати повну вартість вашого фільтра.
Гарантія не поширюється на:
Змінні елементи (картриджі, мембрани зворотнього осмосу, вугільні постфільтри, мінералізатори і т.п.)
Електричне обладнання у разі відсутності стабілізатора напруги або відсутності заземлення в електромережі
Комплектуючі, які треба періодично міняти через природне зношення
Несправності і проблеми в роботі, що виникли через несвоєчасну заміну змінних елементів (терміни вказуються в інструкції, в описі моделі на сайті компанії-продавця), та за відсутності редуктора тиску
Претензії за органолептичними властивостями води (смаку, запаху і т.д.) приймаються тільки, якщо ви надасте відповідні документи з акредитованої лабораторії, які підтверджують даний факт.
Випадки, які не передбачені гарантією, регулюються згідно з чинним законодавством України.
Що потрібно для обслуговування по гарантії?
- коректно заповнений гарантійний талон, в якому вказано назву фільтра, номер пристрою, дата покупки, а також поставлена печатка фірми-продавця;
- документ, який підтверджує факт покупки (накладна);
- повна комплектація системи очищення води.
ВАЖЛИВО! При отриманні товару ви в обов'язковому порядку повинні перевіряти зовнішній вигляд і комплектацію фільтра. Це потрібно, щоб упевнитися в повній комплектації, а також у відсутності подряпин і інших дефектів. Робити це потрібно в присутності кур'єра (або менеджера компанії, якщо забираєте фільтр з магазину). Після отримання товару з рук кур'єра або менеджера будь-які подібні претензії не приймаються.
В яких випадках вам відмовлять в обслуговуванні по гарантії?
- гарантійний талон загублений, не заповнений або заповнений неправильно (з помилками, помарками або відсутністю деяких важливих даних - серійного номера, назви моделі);
- фільтр доставлений на територію України неофіційно;
- обладнання має сліди розкриття або пошкодження;
- порушені пломби;
- не дотримувалися рекомендації по експлуатації, доставці або зберіганні;
- фільтр ремонтувався майстрами, які не є працівниками авторизованого сервісного центру;
- застосовувалися неоригінальні деталі.
З повним переліком умов, коли можна розраховувати на гарантію, а коли - ні, ви можете ознайомитися в документації, яка завжди йде разом з купленим фільтром. Також дана інформація є на офіційному сайті виробника Ecosoft. Щоб обміняти або повернути куплений товар, перегляньте інформацію на сторінці "Умови обміну/повернення продукції".