Авторизований партнер франчайзингової мережі Ecosoft Детальніше

kyivstar+38 (067) 260-53-85

vodafone+38 (050) 379-13-11

lifecell+38 (093) 170-86-56

Графік работи call-центра

Будні: 09:00-20:00

Сб: 10:00-18:00

Нд: 10:00-15:00

Графік работи call-центра

пн вт ср чт пт
9:00 - 20:00
сб
10:00 - 18:00
нд
10:00 - 15:00
фірмовий магазин
м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 4В
Каталог
Ecosoft Гарантія

Гарантія

У нашому інтернет-магазині всі товари Ecosoft сертифіковані і мають офіційну гарантію від українського виробника, адже ми центр чистої води Ecosoft.

Стандартний гарантійний термін експлуатації становить 12 місяців. Деякі моделі Ecosoft мають збільшену гарантію - 24 місяці. Точний термін гарантії вказується в гарантійному талоні виробу. Відлік починається з дня покупки фільтра Ecosoft в нашому магазині (дата теж вказується в гарантійному талоні).

Що дає гарантія Ecosoft?

Офіційна гарантія від українського виробника Ecosoft - це ваша страховка. Таким способом компанія гарантує, що обрана система очищення відрізняється бездоганною якістю і не має ніяких виробничих дефектів. Також виробник відповідає за те, що протягом усього гарантійного періоду такі дефекти не з'являться. Але, зрозуміло, тільки за умови, що фільтр встановлений правильно і ви дотримувалися рекомендацій по його експлуатації.

В яких випадках діє гарантія?

Щоб уникнути будь-яких непорозумінь треба обов'язково вивчати інструкцію із застосування перед використанням фільтра. А його установку бажано доручити професіоналам, які виконають монтажні роботи у відповідності з усіма технічними вимогами.

ВАЖЛИВО! Гарантія діє тільки в тих випадках, коли споживач використав рекомендовані компанією-продавцем деталі і вузли для монтажу.

Також при покупці фільтру в магазині потрібно обов'язково перевірити, чи правильно заповнений гарантійний талон і чи надали вам всі документи, що підтверджують факт придбання. До таких належать:

  • касовий або товарний чек;
  • накладна;
  • акт введення в експлуатацію.

Це дуже важливо, оскільки гарантійний талон буде визнаний дійсним лише в тому випадку, якщо в ньому коректно написано назву моделі, вказана дата покупки і проставлені хорошо видні печатки компанії-продавця.

Виробник Ecosoft не несе відповідальності, якщо ви пошкодите фільтр або завдасте йому шкоду іншого характеру. І не важливо: чи відбулося це випадково, під час експлуатації або навіть під час простою (через неможливість використання обладнання).

ВАЖЛИВО! Згідно гарантійним зобов'язанням, виробник Ecosoft може компенсувати будь-яку суму на свій розсуд. Але вона не повинна перевищувати повну вартість вашого фільтра.

Гарантія не поширюється на:

Змінні елементи

Змінні елементи (картриджі, мембрани зворотнього осмосу, вугільні постфільтри, мінералізатори і т.п.)

Електричне обладнання

Електричне обладнання у разі відсутності стабілізатора напруги або відсутності заземлення в електромережі

Комплектуючі

Комплектуючі, які треба періодично міняти через природне зношення

Несправності і проблеми в роботі

Несправності і проблеми в роботі, що виникли через несвоєчасну заміну змінних елементів (терміни вказуються в інструкції, в описі моделі на сайті компанії-продавця), та за відсутності редуктора тиску

Претензії за органолептичними властивостями води (смаку, запаху і т.д.) приймаються тільки, якщо ви надасте відповідні документи з акредитованої лабораторії, які підтверджують даний факт.

Випадки, які не передбачені гарантією, регулюються згідно з чинним законодавством України.

Що потрібно для обслуговування по гарантії?

  • коректно заповнений гарантійний талон, в якому вказано назву фільтра, номер пристрою, дата покупки, а також поставлена печатка фірми-продавця;
  • документ, який підтверджує факт покупки (накладна);
  • повна комплектація системи очищення води.

ВАЖЛИВО! При отриманні товару ви в обов'язковому порядку повинні перевіряти зовнішній вигляд і комплектацію фільтра. Це потрібно, щоб упевнитися в повній комплектації, а також у відсутності подряпин і інших дефектів. Робити це потрібно в присутності кур'єра (або менеджера компанії, якщо забираєте фільтр з магазину). Після отримання товару з рук кур'єра або менеджера будь-які подібні претензії не приймаються.

В яких випадках вам відмовлять в обслуговуванні по гарантії?

  • гарантійний талон загублений, не заповнений або заповнений неправильно (з помилками, помарками або відсутністю деяких важливих даних - серійного номера, назви моделі);
  • фільтр доставлений на територію України неофіційно;
  • обладнання має сліди розкриття або пошкодження;
  • порушені пломби;
  • не дотримувалися рекомендації по експлуатації, доставці або зберіганні;
  • фільтр ремонтувався майстрами, які не є працівниками авторизованого сервісного центру;
  • застосовувалися неоригінальні деталі.

З повним переліком умов, коли можна розраховувати на гарантію, а коли - ні, ви можете ознайомитися в документації, яка завжди йде разом з купленим фільтром. Також дана інформація є на офіційному сайті виробника Ecosoft.

Хіти продажів
Код: 140207
AquaSpring
Мембрана 75 GPD
Сертифікат
В наявності
Система зворотного осмосу

Ecosoft P`Ure Balance MO675MPUREBAL з магнієм та кальцієм

15 490 грн
Код: 142955
В наявності
Картридж для фільтра

Ecosoft вугільний постфільтр тонкої очистки

219 грн
Код: 140429
Мембрана Dow Filmtec™ (США)
Фільтр з помпою
Заміна картриджів раз в 8000 л.
Заміна мембрани: раз в 24 000 л.
В наявності
Система зворотного осмосу

Ecosoft RObust 1000

16 616 грн
Код: 149658
В наявності
Магістральний фільтр

Ecosoft FK1252CEMIXA

34 990 грн
Код: 142369
В наявності
Магістральний фільтр

Ecosoft BB 20 1”

1 790 грн
Код: 175258
В наявності
Картридж для фільтра

Ecosoft 2,5"х10" 5 мкм зі спіненого поліпропілену CPV25105ECO

39 грн
Код: 175521
В наявності
Магістральний фільтр

Ecosoft для знезалізнення та пом'якшення води FK1054CIMIXA

23 990 грн
Код: 142368
В наявності
Магістральний фільтр

Ecosoft BB 10 1”

1 390 грн